Magnéziumhiány jelei és tünetei

magnéziumhiány

A magnéziumhiány jelei és tünetei Jelen állás szerint kijelenthető, hogy aki nem szed magnéziumot, annak hiánya van belőle, mivel korunk velejárója a stressz, fokozott fizikai terhelés, gyógyszerek. A magnéziumhiány, más néven hypomagnesemia, gyakran figyelmen kívül hagyják az egészségügyi problémáknál. Míg az amerikaiak kevesebb mint 2% -át tapasztalták magnéziumhiányban, egy tanulmány szerint legfeljebb 75% nem teljesíti … Olvass tovább Magnéziumhiány jelei és tünetei

Helyes étkezés

étkezés

Az étrend mindig hatbetűs szó volt. A gyors étkezés, a nagy kalóriatartalmú ételek és az ülő életmód világában úgy tűnik, hogy mindenki, akivel beszélünk, fél az elhízástól. A testépítőket is foglalkoztatja az étrend és a testzsír leadás, de némileg eltérő okokból. A zsír elfedi az izmot, tönkreteszi a kidolgozottságot. Inkább testes, mint szoborszerűen kialakított külsőt … Olvass tovább Helyes étkezés

Quinoa babbal és mozarellával

quinoababkukorica

Quinoa babbal és mozarellával Elkészítés: Megfőzöd a quinoát, összekevered a Happy Frucht Óriásbabbal és konzerves kukoricával. A végén feldarabolod a mozarellát és fogyasztod. Jó étvágyat! Mennyiség Étel Fehérje Szénhidrát Zsír Kalória Quinoa 80g 11,3g 45,8g 4,9g 294 Fehér óriás bab 60g 4,1g 9g 5,5g 64 Kukorica 30g 0,8g 5,4g 0,3g 29 Mozarella light sajt 125g … Olvass tovább Quinoa babbal és mozarellával

Diéta, edzés útmutató

diéta edzés

Szolgáljon ez a cikk útmutatóként a diéta és edzés világába látogató kezdőknek, bár haladó egyének is találhatnak benne megszívlelendő tanácsokat. Az élővilágban három energiaforrás létezik, amelyek az emberi szervezet által hasznosíthatók: a szénhidrátok, a fehérjék és a zsírok. Feldolgozásuk egymáshoz képest kissé eltérő, és a szervezetben is más feladatokat látnak el. Tápanyagok Fehérjék A fehérjék … Olvass tovább Diéta, edzés útmutató

25 egészséges étel

egészséges ételek

Mindenki mást gondol arról, hogy milyen is egy egészséges étel, ezért most néhány fő jellemzőt gyűjtöttem össze, ami alapján megállapíthatjuk egy ételről, hogy egészséges: • Szénhidráttartalmának csak egy kis részét alkotja cukor • Nagyon kevés telített zsírsav található benne • Sokféle vitamin és antioxidáns alkotja Zöldségek Spenót A spenót az egyik legegészségesebb zöldségnek számít, tápanyagtartalmának … Olvass tovább 25 egészséges étel

Glutén intolerancia

glutén intolerancia

A glutén intolerancia nagyon gyakori egészségügyi probléma, mely nem gyógyítható, csak gluténmentes étkezéssel tünetmentes állapotot lehet előidézni. A glutén a búzában, az árpában, a rozsban és a hasonló gabonafélékben található természetes fehérje, mely ezáltal minden ezekből a termékekből készült készítményben is megtalálható. Mi tartalmaz glutént ? Rozs, búza, tönkölybúza, árpa, bulgur, kamut, alakor, zab (lehet … Olvass tovább Glutén intolerancia

Aranyér

belső aranyér

Az aranyér egy duzzadt véna, a végbél és a végbélnyílás legalsó részén. Az aranyér ki tud fejlődni a végbélben, ezt hívjuk belső aranyérnek, illetve a bőr alatt is a végbélnyílás környékén. Közel a népesség fele megtapasztalta már az aranyér tüneteit 50 éves koráig, ezáltal ezt nevezhetjük egy népbetegségnek is. Az aranyér tünetei Az aranyér legfőbb … Olvass tovább Aranyér

Glikémiás index GI

Glikémiás index

A glikémiás index az élelmiszerekhez rendelt érték annak alapján, hogy ezek az élelmiszerek milyen lassan vagy milyen gyorsan növelik a vér glükózszintjét. Azok az élelmiszerek, amelyeknek alacsony a glikémiás indexe (GI), lassan és folyamatosan szabadítják fel a glükózt. A magas értékű glikémiás indexel rendelkező élelmiszerek gyorsan felszabadítják a glükózt. Az alacsony GI-tartalmú ételek általában elősegítik … Olvass tovább Glikémiás index GI

Miért melegítsünk be edzés előtt ?

bemelegítés

Miért melegítsünk be? A szív edzéséhez a bemelegítésnek növelni kell: a pulzusszámot, a vérnyomást, az oxigénfogyasztást, a véredények tágítását, az ízületek kenését, valamint az izmok és inak rugalmasságát. Tartalmaznia kell továbbá: – Alacsony szintű aerob tevékenységet, amely ugyanazokat az izomcsoportokat foglalkoztatja, amelyeket edzeni fogunk ugyanolyan mozgásmintákkal, mint amilyeneket alkalmazunk a fő edzési tevékenység során. – … Olvass tovább Miért melegítsünk be edzés előtt ?

Testépítés idős korban

Testépítés öregedés

Edzéssel az öregedés ellen Az öregedés nem is olyan rossz dolog; amitől az emberek a legjobban félnek, a velejáró fizikai változások. Attól rettegünk, hogy testünket és erőnket az idő vasfoga felemészti. Egészen mostanáig a legtöbb ember úgy gondolta, hogy a szervezet felépítésében bekövetkező változások úgy mennek végbe, ahogy a homok pereg le a homokórán. Fiatal … Olvass tovább Testépítés idős korban

Teljes kiőrlésű átverés

teljes kiörlésű

Az egészséges életmód reményében sokan álltak át teljes kiőrlésű gabonából készült élelmiszerek fogyasztására. Ha figyelembe vesszük, hogy Magyarországon a legtöbb felnőtt csak az ajánlott napi rostmennyiség felét kapja meg , akkor a kenyér választása, amely szerint „teljes kiőrlésű”, „magas rosttartalmú” vagy „teljes kiőrlésű búza”, bölcs választásnak tűnik. A baj az, hogy könnyen megtévesztő ez a … Olvass tovább Teljes kiőrlésű átverés

Tricepsz nyújtás fekve egykezes súlyzóval

Így is ismerheti – Tricepsz nyújtás fekve döntött padon Gyakorlat Fogja meg a súlyzót és üljön le egy döntött pad legmagasabb végére, miközben a súlyzó a combján van. Rögzítse a lábát / a bokáját a párnánál, lassan feküdjön le a padra és emelje fel a súlyzót egyenesen a mellkasa fölé. Ez lesz a kiindulási pozíció. … Olvass tovább Tricepsz nyújtás fekve egykezes súlyzóval