Bicepszezés scott padon

Bicepszezés Scott padon

bicepsz scott padon bicepszezés scott padon

Így is ismerheti

  • Bicepsz scott padon francia rúddal
  • Bicepszezés prédikáló széken
  • bicepsz scott gépen

Gyakorlat

A bicepszezés Scott padon egy egyszerű és hatékony gyakorlat, amely lehetővé teszi a bicepsz teljesen elszigetelt terhelését. Kialakítása rögzíti a vállak és a teljes test helyzetét, ezáltal lehetővé téve a testépítő számára, hogy a bicepsz megterhelésére koncentráljon.

Érdemes megjegyezni, hogy a Scott pados bicepszezés elvégezhető egyenes vagy EZ-rudas súlyzóval, egykezes súlyzókkal vagy csigával is. Ha egyenes rúddal dolgozol, a kezeid helyzete nem teljesen természetes, ezért ajánlott az EZ-rudat használni.

Ennek a gyakorlatnak a legfontosabb előnye a bicepsz és a brachialis hangsúlyos és elszigetelt megdolgoztatásának lehetősége.

Kivitelezés

Foglalj helyet a prédikáló széken (Scott padon), a pad lapját húzd a hónod alá, hogy ne csalhass a testeddel, amikor visszahúzod a rudat. Lassan emeld fel a rudat teljes összehúzódásig. A felső holtponton feszítsd meg a bicepszet, majd lassan engedd le a rudat. Lefelé mozgáskor a lassú ellenállás excentrikusán dolgoztatja a bicepszet. Egyszerű rúddal végzett bicepszezéshez hasonlóan ezt a bicepszezést is a formát szigorúan betartva folytasd kifáradásig, amikor is csalással még néhány ismétlést végrehajthatsz.

Hasonló cikkek bicepsz edzés témában

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük