Tricepsz nyújtás fekve egykezes súlyzóval

Így is ismerheti – Tricepsz nyújtás fekve döntött padon Gyakorlat Fogja meg a súlyzót és üljön le egy döntött pad legmagasabb végére, miközben a súlyzó a combján van. Rögzítse a lábát / a bokáját a párnánál, lassan feküdjön le a padra és emelje fel a súlyzót egyenesen a mellkasa fölé. Ez lesz a kiindulási pozíció. … Olvass tovább Tricepsz nyújtás fekve egykezes súlyzóval

Miért vágyunk a gyorsételekre ?

hamburger

Az egészséges táplálkozás valami olyan, amit mindenki tudja, hogy meg kell tennie, de kevesen teszünk olyan következetesen, mint szeretnénk. Ennek az útmutatónak az a célja, hogy megosszák az egészséges táplálkozás gyakorlati stratégiáit és megismerjék a tudományt arról, hogy miért nem teszünk ezt gyakran. Miért vágyunk a gyorsételekre? Steven Witherly élelmiszer-tudós az elmúlt 20 évben arra … Olvass tovább Miért vágyunk a gyorsételekre ?

Húzódzkodás

húzódzkodás

Így is ismerheti – Húzódzkodás széles fogással Gyakorlat A széles fogású húzódzkodás a legjobb gyakorlat a hát szélességének a növelésére. A hangsúlyt a hát külső részére helyezik, amely megadja a kívánt ”V” alakú hátat. A széles fogással végzett húzódzkodás az egyik legnehezebb hát gyakorlat, ezért javasoljuk hogy az edzés elején végezzék a legjobb eredmény elérése … Olvass tovább Húzódzkodás

Fekvenyomás ferde padon

fekvenyomás ferde padon

Így is ismerheti – Fekenyomás döntött padon – Fekvenyomás 45 fokos padon – Ferdenyomás Gyakorlat Ez a gyakorlat a mellkas izmainak felső részét veszi igénybe. Alapvető több-ízületes gyakorlatként kiváló választás a mellkas izmok méretének és erejének fejlesztésére. Célszerű ezt a gyakorlatot az edzés elején elvégezni, a maximális erő és koncentráció megléte miatt. Kivitelezés Feküdjön le … Olvass tovább Fekvenyomás ferde padon

Reflux gyomorsav, gyomorégés

reflux

A gastro-oesophagealis reflux betegség (GERD), más néven savas-reflux, hosszú távú állapot. A savas-reflux akkor fordul elő, amikor a gyomor tartalma felfelé halad a nyelőcsőbe. Savas regurgitációnak vagy gastroesophagealis refluxnak is nevezik, ami akár tüneteket és szövődményeket okozhat. Ha heti kétszer többször mutatkoznak a savas-reflux tünetei, akkor ezt az állapotot gastroesophagealis reflux betegségnek (GERD) nevezzük. Kutatások … Olvass tovább Reflux gyomorsav, gyomorégés

Bicepszezés Scott padon

Bicepszezés scott padon

Foglaljuk el helyünket a prédikáló széken (Scott padon), a pad lapját húzzuk a hónunk alá, hogy ne csalhassunk a testünkkel, amikor visszahúzzuk a rudat. Lassan emeljük fel a rudat teljes összehúzódásig. A felső holtponton feszítsük meg a bicepszet, majd lassan engedjük le a rudat. Lefelé mozgáskor a lassú ellenállás excentrikusán dolgoztatja a bicepszet. Egyszerű rúddal … Olvass tovább Bicepszezés Scott padon

Bicepszezés állva rúddal

bicepszezés állva

Ez a gyakorlat helytelen kivitelezésre csábít, ezért inkább jól kezelhető, mint nehéz legyen a súlyzó. A rudat csípő szélességű fogással fogjuk meg, állítsuk be és zárjuk a csuklót. Könyökünk érintse az oldalunkat, majd karunkat hajtsuk magunk felé ellenőrzéssel teljes összehúzódásig. Érzékeljük egy pillanatig a szorítást a bicepszben, mielőtt lassan leengedjük a súlyzót. Amikor már nem … Olvass tovább Bicepszezés állva rúddal

Bicepszezés egykezes súlyzóval állva, váltott karral

bicepsz állva váltott karral

A rúddal folytatott bicepszezéssel együtt ez klasszikus gyakorlat, amely a tökéletes kerek forma kialakításához nélkülözhetetlen. Ne feledjük: Ne engedjük, hogy a váll és a széles hátizom emelje a súlyzót, hanem biztosítsuk, hogy a bicepszre háruljon minden munka; ne lendítsük a súlyzót; és ne engedjük, hogy törzsünk karváltás közben előre, ill. hátrafelé mozduljon. A felkart szorítsuk … Olvass tovább Bicepszezés egykezes súlyzóval állva, váltott karral

Lábemelés függeszkedve

lábemelés hasizom

Fogjon meg egy felső rudat vállszélességben a kezekkel vagy kampós markolat segítségével. Feszítse meg a hasi izmokat és miközben a törzsét stabilizálja, lassan emelje fel a lábát, melyet tartson egyenesen, amíg a láb és a törzs 90 °-ot nem zár be geymással. Lassan engedje le a lábát és térjen vissza a kiindulási helyzetbe. A kilégzést … Olvass tovább Lábemelés függeszkedve

Guggolás

Guggolás

Számos testépítő és más sportoló a guggolást viszonylag egyszerű gyakorlatnak tekinti. Látszatra csupán egy kétkezes súlyzót kell a vállunkra fektetni, leereszkedni olyan helyzetbe, hogy két combunk a talajjal párhuzamos legyen, majd újból felállni. Valójában azonban a guggolás és annak számtalan változata nagyon bonyolult. A gyakorlat hatékony végrehajtásához a guggolás a következőket követeli meg: – maximális … Olvass tovább Guggolás

Edzés felosztások

Valljuk be őszintén, hogy senki sem fog a kezedbe nyomni egy edzéstervet, mely által egyik napról a másikra hirtelen eléred álmaid fizikumát. Ennek eléréséhez több év kemény munkára, és próbálkozásra van szükség, nem mellesleg pedig hibára, hiszen abból tanul a legtöbbet az ember. Persze tehetünk ajánlásokat a legjobb gyakorlatokról, ismétlésszámokról, vagy akár, ahogy most tenni … Olvass tovább Edzés felosztások